3 temmuzda nişan gelmesiyle ilk doğuma hazırlık hikayem başladı. 9 Temmuz gecesi 23:30da suyun gelmesiyle hastaneye geldik. 1 cm açıklığım vardı. Gece 2-3 gibi sancılarım başladı ve sıklığı azalmaya başladı. Tekrardan dogumhaneye alindigimda açıklık 6 cmdi. O anlar dayanılmaz bir hale gelince epidural istedim. Saat 6da 10 cm tam açıklığa gelince doğumu başlatmak için uğraştılar ama ben baya mayıstım epiduralden, zorlayamadım kendimi. Sonra 9 gibi sancılarım tekrar şiddetli gelmeye başlayınca doğum başladı ve sadece 20 dkda kızımızi kucağımıza aldık 🥹 kesim oldu ama hiç hissetmedim, şu anda da çok az bi ağrım var. Dünyanın en güzel duygusunu yaşıyorum ve sürekli dua ediyorum Rabbim isteyen herkese nasip etsin. Yaşadığım sancılar normal bir süreçti genel olarak sorunsuz bir doğumdu. Almanya’da diye özellikle belirtmek istedim, benim gibi yeni gelen anneler dil bariyerinden, farklı prosedürlerden endişeli olabiliyor.
İnanın dogumhanede ebeler bi anne gibi basımı oksadi, sakinlestirdi. Benimle yaşadılar her animi. Doğuma eşimle girdik, şu anda lohusaligimda bi 15 gün yanımda olacak. Allah herkesi tek avazda kurtarsın inşallah. Almanya’da yaşayan süreci merak eden annelerin sorularını ve diğer her şeyi seve seve cevaplarım 🌸