Kızlar 4+4 günlük hamileyim geçen hafta adet olacağım günden beri ağrım var lekelenme kanama yok ama ağrım çok ya belimden bacaklarıma vuruyor arada gidiyor 2 gün önce beta 400 küsür çıkmıştı 1.5 sene önce düzensiz keseydi bir şey söyleyin nolur çok korkuyorum Salı günü randevum var