nisadgnn Adetime 6 gün kaldı normalde hafif belli belirsiz kramplarım oluyordu ama son 3 gündür ekstra bi kramplar alt karın agrılarım alt bölgemde kramplar sızlamalar hele ayağa kalktığımda iyice ağrıyor acaba gebe olma ihtimalim varmı yoksa adet öncesi mi bilmiyorum test aldım 2 gün sonra gelicek sizin belirtileriniz neydi
Pamiramsi nisadgnn bunlar aynı zamanda kist belirtileri, ben de hamile olduğumu düşünmüştüm çünkü hem çatlatma iğnesi hem yumurta büyütücü ilaç kullanmıştım o ay ve ağrılarım olmuştu aynı anlattığınız gibi, doktora gittiğimde kist olduğunu öğrenmiştim 🥲
adatuna nisadgnn ya bunlar regl belirtisi de olabişir gebelik de belli değil biraz daha bekleyip test yapabilirsiniz
AnneeeG1 nisadgnn aynı belirtiler bende de var canım benimde regl a 6 gün var bende de 2 test var şuan pazartesi 1 tane test yapacağım digerinide regl günü yapacam bakalım hayırlısı olsun haberleşelim lütfen
Busranur_mnts nisadgnn benim de öyle oldu canım adete 1 hafta kala batmalqr ağrılar başladı 3 Gün kala silik çizgi gördüm
Sayke Aşkım ben reglime 8gün varken test yaptım. Pozitifti ve doğruydu. Rahat etmek için test yapabilirsin. Erken gebelik testleri var.
nisadgnn Sayke testi internetin sipariş verdim 2 güne ancak elimde 4 gün kala yapıcam bide adet görürsem bitiminde yapıcam şüphelerimde var çünkü bakalım
pinkflowerss nisadgnn ben böyle öğrendim hamileliğimi adetim sancılı geçer ve 5 gün önceden ağrılarım başlardı ama bu seferki regl tarihimde ayağa kalktığımda ufak ani hareketlerde bile kasığıma ağrı girer 5-10 dk uzanmam gerekir uzanınca geçerdi bana olumlu geldi inşallah dilediğin gibi olur 🥰
nisadgnn pinkflowerss ay gerçekten mi ama ben 16 haziranda beraber olduk 20 sinde 4 gün sonra adet gördüm adetim normalde 6 gün sürer ozaman 3 4 gün sürdü 🥹 ve şuan evet ağrım var ama ayağa kalktıkca daha çok oluyor
rmysadgzl Benim de regl olacakmış gibi ağrılarım var göğüs kısmı hiç şişmezdi normalde bu ay baya sis ve ağrıyor bugün regl olmam gerekiyordu olmadım test yaptım iki kere o da negatif neden böyle oluyor
nisadgnn rmysadgzl bence rmysadgzl bence 1 hafta bekle benimde adet öncesi bu zamanlar gögüslerim hafif dolgun olurdu yine öyle ama damarlarda belirginleşti gögsümde yada hep oluyordu ben fark etmiyordum bilmiyorum 🤔