2baby1cat eğer sarılık vs yoksa çoğu doktor yenidoğanda öneriyor. İyileşme süresi çok hızlı. Benim bebeğin sarılık olduğu için 2. Ayda yaptırdık hareket edemeden yaptırmak en iyisi bence. Sonrasında temiz bakımı ğansumanı çok önemli çünkü. Dönebilen hareket edebilen bebek olsa zorlanırdım gibi geliyor bana. Bir de yenidoğan sonrası çoğu hastane genel anestezi ile yapmak istiyor. Onu da araştırın. Biz lokal yapan bir yere yaptırmıştık. Ama hastaneler neden genel yapmak istiyor diye de endişe etmiştik. Bir de özel hastanelerin bir kısmında doğum paketine ücretsiz dahil ma yenidoğan döneminde ilk 30 gün yani.