Kızlar oğlum sünnet oldu bugün biraz ağladım tâbi biraz 🥲 bayağı ağladı şuan normal süreç nasıl işleyecek ne kullanmalıyım doktorumuz 2 gün sonra için toz yazdı o tozu suda bekletip bebeği içinde çıkarıp pansumanı açabilirmişiz ondan sonra sadece banyo ve krem olarak devam dedi ne yapabilirim çabuk iyileşme için