Nak bende 9. haftamda yaşadım canım. baya baya geliyordu leke. doktor muayene etti yerleşme kanamasının devamı dedi. progestan kullanıyorum bir haftadır hem sabah hem yatarken. seninki de öyledir. zaten yerleşme kanaması da tam 5. haftalarda yaşanıyor.