Zeynep_Sedat Kızlar 18 Haziran’da doğum yaptım. Başvuru yaptık bilgisayardan e devlet üzerinden ama nasıl takip edeceğim bilen var mı? Onaylanıp onaylanmadığına dair…
beydossss Zeynep_Sedat başvuru ekranında solda üç çizgi çıkıyor taleplerim yazıyor oradan takip edebilirsiniz
reys Zeynep_Sedat ilgili bankada bankacıyım. Özelden konuşma oluyor mu uygulamada bilmiyorum burda yeniyim. Oluyorsa tcni atarsan bakabilirim yatmış mı yatmamış mı ☺️ ya da en yakın halkbanka git önce yatmış mi diye sor ona göre sıra al gişeden ödeniyor zaten
Zeynep_Sedat beydossss onaylandı yazıyor. Peki ne zaman yatar onu nereden öğrenirim ☺ kusura bakmayın bilmeyince
beydossss Zeynep_Sedat yüksek ihtimalle ay sonuna yatar ödemeler ayın sonunda oluyor çünkü ilköğretim ailem uygulamsını indirdiniz mi