Kızlar dün gece birden ayaklarımda şişkinlik hissettim her zaman ki giydiğim ayakkabı birden sıktı halbuki hiç birşey yemedim saat 12 gibi eve geliyorduk eşimle misafirlikteydik ayakkabının sıktığını farkettim sorun etmedim şimdi de az bir uyuyayım dedim tuzlu birşey yemedim buna eminim karpuz yemiştim sabah şuan el parmaklarım tombik tombik resmen ağırlık çöktü ayaklarım da öyle ne yaparsam atarım bu ödemi ve normal mi