Ay çok zor Allah yardımcınız olsun ama koligin çaresi yok oğlum 24 saat resmen susmadan ağlardı tavsiye edilen herşeyide denedim ben, bitek kucağıma alır yatağa oturur zıplardim yada bebek arabasını baya sallayarak surerdim biraz öyle rahatlardi 4. Ayda kendi kendine geçmeye başladı, bu sürecin geçici olduğunu bilin elbet geçicek 🫂🫂