Merhaba,
Özel sektörde çalışıp doğum yaptıktan sonra ücretli izin bitince ne yaptınız? Süreciniz nasıl geçti? Ekstra ücretsiz izin kullandınız mı yoksa üç aylık bebek anneye ya da bir bakıcıya emanet edilerek işe dönülebilir mi ?😞
İş yerim evime 2 saat uzaklıkta tam doğum iznim bittiği zamanlarda şirket haftanın dört günü ofise gelme kararı almış nasıl yapacağımı bilmiyorum.
Annem üst katımda oturuyor ona emanet edeceğim ama işe gidiş gelişim 4 saati buluyor üç aylık bebeğimden o kadar kısa sürede ayrı kalacak olma fikri beni çok üzüyor. Taşınayım desem bu sefer annem haftanın 4 günü bana gelmek zorunda olacak o düzen nasıl olur bilemiyorum -ki kiralar istanbul’un merkezi yerlerinde uçmuş gitmiş durumda. Günde 1.5saatlik süt iznim ile 1 yaşına kadar belki erken çıkış talep edebilirim. Altı aylık ücretsiz izni kullansam geçinemeyeceğiz. İşten çıkıp farklı bir iş bulayım desem daha yeni bebeği olan bir çalışanı kimse işe almak istemez gibi geliyor. Sizin süreçleriniz nasıl geçti merak ediyorum 🥺