Pnrdrsn penbe_karisi biz de bugün 9+6 yiz. Devletteki ultrasona göre de 9+1iz. Özelde önde gidiyor anlamadım ben de bu işi. Cihazlar bu kadar fark ediyor mu hangisi doğru bilmiyorum. Sat 11 Mayıs. Bulantilarim coktu prilam kullanıyorum geceleri 2 tane.onun sayesinde iyiyim. Meme hassasiyeti var bir de. Büyütüyor gün geçtikçe uçları açıyor. Bizim de doğum Şubat ama sezaryen olacağı için Ocak sonu olur gibi geliyo.
penbe_karisi Pnrdrsn benimde sezeryan Şubatin sonu gibi olur büyük ihtimalle 🥲 Bende bulantı yok arada bir kasik ve bel ağrısı var uzaninca geçiyoo
Marshmellom btl194 ayy yazınızı görünce yazmak istedim. 3 gündür renen ağrıdan uyuyamıyorum sizin kaçınca haftada olmuştu ve nasıl geçti
ozlem7090 sidibal betan kaçtı canim ogrendiginde ve şu an kaç , benimde sat 12 Haziran , 14 temmuzda kan verdim betam 1689,20 daha dr a gitmedim
sidibal penbe_karisi ay benim dr bulantım başlamadı acaba belirtim yok mu diye yokluyorum 😅sağ kasık ağrısı var bazen belime vuruyor
ozlem789 tirinitii son adet tarihimize kadar aynı dün bendede yolk sac gözüktü kalp atışı için 2 hafta sonra gel dedi keseden hesaplayınca 6 haftalık gözüküyor
tirinitii ozlem789 aaa öyle mi 🥰🥰🥰 ben bu hafta cuma gidecektim ama randevu bulamadım yarın gideceğim. Doktorun dediğine göre 6+4 oluyorum yarın. Bakalım hayırlı haberlerle dönerim inşallah🥹❤️ sizin daha var o zaman randevunuza
YyyyYasemin penbe_karisi 10+1 haftalığız sabah kusmadık şükür bakalım inşallah füzelidir artık 10 Şubat gözüküyor sonradan değişmezse tabi
Dry94_ penbe_karisi sat 28 mayıs tam 7 haftalık olcaz yarın bulantı ara ara gidip geliyo halsizlik baş dönmesi çok fazla. Hepimiz hayırla sağlıkla kucağımıza alalım bebitolarımızı🥰❤️
penbe_karisi Dry94_ amin aminnn insallahhh 🥰🥰🥰 bende cuma günü 7 olucamm halsizlik ve baş dönmesi bende de var