Kızlar sürecin başından beri normal doğum istiyordum ama 37. Haftada bebeğim 3.910 gram gelince doktorum bana bıraktı normal de doğurabilirsin ama senin için zor olabilir dedi. Ben bebeğimi de kendimi de riske atmak istemiyorum. Şimdilik 39+2 ye sezeryan günü verdi. Nişanım da 38. Haftadayken geldi tam. Şuan 38+2 deyim ve normal doğum ile sezeryan arasında hala kararsız kaldım. Sizce normal doğum denemeli miyim? 48 kg ile hamile kaldım. Şuanda da 58 yum boyumda 165. Annem ve kayınvalidem zayıf olduğum için normal doğumda çok zorlanacağımı düşünüyorlar.Onlar da çok kararsız kalmamı sağlıyorlar.