Zeyneppsimsek Canım ben de senin gibi sızıntı şüphesi yaşıyordum ve iki gün acile gittim gerçekten eline geçiren doktor bırakmıyor sürekli bi açıklık muaynesi ve spekulum aletiyle muayene yapıyorlar iki muayeneyi de sayarsak bir günde toplam 8 kere alttan muayene oldum ve inanın insanın psikolojisini aşırı etkiliyor içime bi doğum korkusu yerleşti bu olaydan sonra kırtasiyelerde normal turnusol kâğıdı var bi kırtasiyeden kırmızı turnusol alıp normal bi pedin üstüne bi kaç tane yerleştir eğer rengi maviye dönerse acile git ama renginde bi değişiklik olmazsa kontrollerini bekle kontrole gittiğinde doktoruna söyle en azından sadece bi seferlik o bakar olur biter ben çok korkmuştum bebek enfeksiyon kapar fln diye ama normal akıntıymıştı inşallah sende de bi sorun yoktur🌸