erguvan123 Merhabalar benim adetimten buyana toplam 3 hafta geçti bel ağrısı kasık ağrısı ayakta kalınca ve yorulunca başlıyo. Açlık hissi vs de var normalde böyle şeyler yaşamam adetime 1 hafta kaldı. Testlerde çıkmaz ama gebelik olabilirmi