İyi akşamlar kızlar ramazan bayramında bı tane dolven şurup aldım çocuğum bogaz enfeksiyonu olmuştu ara sıra kullandık o zamn bu vakte kadar da dolapta duruyor lazım oldukça kullanıyordum bugün temızlık yaparken almiş ve içmiş şişede ne kadar vardı hatırlamıyorum bıraz üştüne biraz yere dökülmüş ve şişe yarıya gelmiş sordum bi içtim bi içemedim diyor başına gelen varmış böyle bu durumda napılır içtiyse eğer nasıl bı önlem almam lazım