aleyna111100 7+4 dönemindeyim hiç bişey yiyemiyorum çok yorgunum cabuk yoruluyorum b12 ve triod düşük dediler dün ne yapıcam ben ya aç kalıyorum diye ağladım dün resmen kuru ekmek domates yiyorum anca muz birde
[silindi] aleyna111100 hiç geçmeyecek gibi ama geçiyor biraz sabır yani inşallah sizinde geçer çok zordu cidden 🥹🥹
Mucize0 aleyna111100 Bende 11 haftalığım ve nerdeyse 6. Haftadan beri sürekli mide bulantım var hiçbir şey yiyemiyorum
Leontiine aleyna111100 bende öyleydim malesef çok zor ama 14. Hafta itibariyle gündüzleri rahatladım gece istifra kaldı sadece geçecek elbet. Patates haşlama yedim bol bol yağsız tuzsuz yoğurtlu makarna bende bunlarla geçirdim öğünlerimi hep bulantı ve istifra varken
aleyna111100 [silindi] gerçekten zor yataktan çıkamıyorum yemek yiyememe çok kötü cidden bu dönemde siz neler yaptınız ne zamn geçti 🥹🥺
[silindi] aleyna111100 inanır mısınız hiçbir şey yapmadım yani yemek yiyemedim 5 kiloya yakın vermişim ama benim bulantım gebelikten ziyade sanırım enfeksiyon, ilaçlardan oldu ama çok kötüydü 😵💫 Şimdi 13.haftamdayım iştahım açılmaya başlıyor gibi 🙂↔️
[silindi] aleyna111100 sadece patates haşlaması, beyaz leblebi ve tuzlu kraker yiyordum ama bi süre sonra o bile midemi bulandırmaya başlamıştı 😵💫 hala midem bulanıcak gibi olduğunda beyaz leblebi yiyorum iyi geliyor bana 🙏🏻
aleyna111100 [silindi] İnşALLAH bu durum geçer bende asla doyma hissi de yok doyduğumu bilmiyorum o yüzden dün hüngür hüngür ağladım yani
Osn1907 Bende 6+5 deyim ve dediğiniz gibi hiçbir şey yiyemiyorum. Bebeğe sağlıklı bir öğün gitmediği için de çok endişeleniyorum ama ağzımın tadı yok. Açım ama ne yesem bilemiyorum çok kötü bir durum gerçekten😞
Leontiine Osn1907 hiç endişe etmeyin bebek sizin vücudunuzun deposunu kullanıyor her türlü besleniyor 🤍
[silindi] Osn1907 ilk 3 aylık süreçte sizin yediklerinizin bebeğin beslenmesi için çok önemli olmadığını duymuştum ki benim doktorum da bu dönemde kilo vermek sıkıntı olmaz demişti kendinizi strese sokmayın en kısa zamanda geçer inşallah 🌸
[silindi] aleyna111100 ben 2 hafta aralıksız her gün ağladığımı hatırlıyorum allahım yeter artık diye 🥹 bir an önce geçer inşallah ya sizinde 🥹
aleyna111100 [silindi] İnşALLAH bir an önce geçer rabbim herkese kolay hamilelik kokay doğum nasip etsin 🤲🏽🥹🤲🏽