01Suna01 Selam hanımlar bugün sezeyan için gün aldım 17 temmuz🫶🏻 3.dogumum ve sanki ilk defa başıma geliyor gibi korku var heyecan var inşallah sağlıkla kucağıma almak nasip olur 🙏💙