sulee97- Hanımlar az önce vajinamda bi sızı ile birşey aktı baktım kahverengi bi akıntıydı, 5 dk sonra tekrar baktım iç çamaşırım biraz ıslanmıştı. Doğum belirtisi mi bu???
sulee97- eyos77 Şuan tek yaptığım mercimek köftesi kafamı dağıtmak için 😂😂 onun dışında herşey hazır beklemedeyiz 😁
Efinahrelmisah Benimde tam öyle oldu doktora gittim açılmam olmadığı için eve gönderdi tekrardan, nişanım gelmiş sanırım. Bir haftaya kadar bekleyelim dedi
sulee97- Efinahrelmisah Ben dün çatı muayenesi oldum doktor bana 1 cm açıklık var dedi, çok az da sancın çıkmış nstde dedi. Ama şuan sancım fln yok bilemedim 🥴
Fatmanur1234gk sulee97- aynı belirtiler bende de oldu 2 gün nişan geldi dün hastaneye gittim 1 cm açıklık dedi nst düzenli sancı çıktı ama eve gönderdi bugün de gelmeye devam ediyor ara ara nişan gelmesi.Ama bebişin geleceği yok gibi 38+0 olduk bu arada