tugbamert
Kızlar merhaba Kağıthane Derindere hastanesine giden yada doğum yapan var mı ? Benim doktorum o hastaneyle anlaşmalı doğumum orada olacak telefonla aradım bilgi almak için odalarında masa olmadıgını sadece süit odada olduğunu söylediler.Çokmu küçük odaları ? Yenidoğan hemşireleri nasıl ilgilimi? Genel olarak memnun olan var mı ?