Benim reglim 4 5 gün kadar gecikmişti gebelikten şüphelenip doktora gittim beta negatifti ama basit bı kist olduğunu ve bundan dolayı gecikmem olduğunu söyledi tarlusal verdi adetle birlikte atılır kist dedi çok tedirginim kızlar ilk defa başıma geldi ama pcos yokmus çok şükür başına böyle bişi gelen var mı tarlusal kullanip kistten sonra hamile kalabalike var mı geçen ayda erken adet olmuştum bu ay hiç gelmedi sebebi kistmis işte o yüzden hamile kalamadım çünkü doktor yumurtalıkların iyi dedi 30 Haziran’da da doktora gitmiştim bana hiç kist olduğunu falan söylemedi 10 gün kist oluşur mu bilmiyorum bence daha önceden vardı ama doktorum iyi olmadığı için detaylı bakmadım çok şükür ki başka bir doktora gidince öğrendim ve bu kist adetle atılır mı gerçekten kontrole gelmene gerek yok doktor dedi basit bir kist olduğunu söyledi ama yine de insan tedirgin oluyor kistten sonra hamile kalabilir miyim bilgisi olan var mı kızlar