Merhaba arkadaşlarım;
3 yıllık evliyim ve bebiş istiyoruz. Geçen hafta cuma günü hastaneye gittiğimde klomen ilaç verdi doktorum. 7 gün sonra gel dedi. Bugün tekrar gittiğimde kistim oluştuğunu öğrendim. Çatlama iğnesi veya ilaç vermedi ilişkiye devam edin dedi. Böyle olupta hamile kalan varmı acaba ? Tecrübeli annelerimden ve anne adaylarımdan bilgi talep ediyorum ❤️