
Kızlar benim adetim mayıs ayından beri düzensiz oldu adet oluyorum adetimden beş gün sonra akıntı ile toz pembe leke görüyorum kaç kere doktora gittim Altan muayene etti yara falan yok dedi yumurta çatlamaya kanamasıymış dedi ama bir türlü bitmiyor artık psikolojim bozuldu bu durumu yaşayan var mı resme bakabilirsiniz