Hlya1993- merhaba güzel anne 🥰 benim 6 aylık bebeğim var ve malesef emmediği için emzirme hemşiresiyle çalışmaya başlamıştım o zaman bizde lansinohun 2li süt sağma makinesini aldık giyilebilir olanı emzirme hemşiremiz önermedi birkaç ay sonra çekimi düşüyormuş öyle söyledi anca cafeye falan gittiğin zaman kullanabilirsin demişti lansinoh kullanıyorum şuan gayet memnunum 3 saatte bir 20 dakika sağıyorum gece gündüz ama tekli sağım olunca 40 dakikamı alıyor