Genel olarak ben de düşük tansiyonluyum. Aşırı tuz tüketirim çok severim ve hiç azaltmadım hatta arttırdım hamileliğimde. ama market tuzu değil. Ya kaya tuzu ya da mayi marka tuz kullanırım. Günde 2 soda içerim. Suyumu eksik etmem. 35. Haftadayım geçen ay izmire kontrole gittik. Giyindiğim kıyafet kalça kısmı ayaktayken sıkmıyordu ama oturunca sıktı. Arabada 2 saat trafikte kalınca o gün ayaklarım poğaça gibi oldu. Üç gün dinlendirdim hep ayaklarımı diktim fırsat buldukça. Hareket de ettim. Sonra geçti neyse ki bi daha o kadar olmadı. Sonra dikkat ettim beni ne etkiliyo diye. Her kan dolaşımımın yavaşladığı an bi bakıyorum ki ayaklarım şişiyor. Boyum kısa. Kilo da aldığım için 158-58kg bacaklarım sandalyeden yere tam değmiyor sıkışıyo yani. Uzun süre sandalyede oturunca da ayaklarım şiştiğini farkettim. Aha dedim Benim sorunum bu. Bol giyiniyorum sandalyede oturunca ayak altıma yükseklik alıyorum o zaman ödem olmuyo. Hatta sıfır ödemle geziyorum görenler hamilelik çok yakıştı sana diyor hep.