zarifkelebek Burcak61 18 ocakda olmak gerekiyordu olmadım. Ya erken olduğu için negatif çıktı yada gerçekten hamile değilim☺️
Seda54 zarifkelebek ben adetimden 3 gün önce gebelik testinde öğrendim canım illa geçmesi gerekmiyor yani
zarifkelebek Seda54 erken gebelik testinde mi öğrendiniz yoksa normal gebelik testinde mi? Az önce yaptım sonuç negatif çıktı🤔
Seda54 zarifkelebek normal gebelik testinde canım ama o döllenmeye göre de değişebilir belki geç döllenme olmuşsa seninki ondan da çıkmamış olabilir canım
Deryarslan zarifkelebek ben adetime 3gun kala yaptım ve hemen çıktı sonuç koyu bir biçimde.ama erken gebelik testiyle yaptım ondan al
zarifkelebek Deryarslan eczacı normalı al dedi zaten senin 3 gün geçmiş dedi bende onu aldım ama negatif sonuç
Deryarslan zarifkelebek o zaman ovulasyonu kaçırmış olabilirsin.ben önce ovulasyon testi yapmıştım o tarihlerde denedik hamile kaldım birde programı indirmistim orda denemen gereken tarihleri gösteriyor ona göre denedik
Biranne26 zarifkelebek yok ilk idrar testlerinde çıktı evde yapılanda sonra kanda da kesinleşti zaten ama bekleyin yinede ben hemen hamile kalmışım yoksa çıkmazdı benimde