nurk0 Zeliha_plt38 peki canım daha önce düşük yaptınmı o sebepten mi kullanıyorsun ben kürtaj oldum daha önce doktor 9 ay kullanacaksın dedi
nurk0 Elfozr_0 bende aynı durumdayım suan coraspirin kullanıyorum kalp atışını gördükten sonra kan sulandırıcı iğneye başlayacağım
Zeliha_plt38 nurk0 evet canım 2 tame düşüğüm var malesef ondan sonra genetik test verdim pıhtılaşma varmış
Kuppraa Bende ecopirin kullandım hamileliğe kadar hamilelikte lekelenme olunca onu bıraktırdı doktorum. Kese gördükten sonra da ocsapar iğneye başladık. İlaç sadece biraz yakıyor ama alışıyorsn ben artık kendim vuruyorum hatta sorun yaşamadım.
halitefe nurk0 riskli zaten çoğu doktor normal doğum önermiyor iğneyi veya kan sulandırıcıyı normal doğum olacaksa 2,3 hafta önden bırakmak gerekiyor ama bu seferde bebeğin kalbinin durma riski var o sebeple sezaryen öneriliyor
Kuppraa nurk0 doğumdan bir kaç gün önce bıraktırıyormuş doğumdan sonra da bir süre daha kullanmaya devam edecekmişim.
nurk0 Zeliha_plt38 bende de test istedi ben yapmadım gerek duymadım ilk düşükte test istemesi mantıksız geldi her hamilelikte düşükler olabiliyor diye biliyorum
Zeliha_plt38 nurk0 keşke gebelik düşünmeden verseydim diyorum testi belkide o 2 düşüğüm olmicaktı benim düşüncem de bu yönde ama zaten şuan da kan sulandığı iğne kullanıyorsan gerek yok bence de