Niiillloooyaaa Sevgi-27 uzulme ya randevuna gittiginde sorarsin destekliyormu hastahaneniz diye sehir hastahanesi universite hastanesi falan olursa belki yaparlar bilmiyorum isleyisi hic
Niiillloooyaaa Sinif177 ya devlet hastahanesi sezeryan istemiyorum diyince sey diyor iki sene sonra normal dogum yapabilirsin korkma diyerek ikna ediyor ikinci doguma gelince on sene de gecse sezeryan a aliyorlar tekrar anlamiyorum