Kızlar coraspin 100 mg kullanmaya başladım dün burun kanamam oldu aslında salı kullanmaya başladım çarşamba unuttum dün içtim ilaç alışkanlığım yok malesefki içemiyorum voraspin kullanıp burun kanaması yaşayanınız var mı kanadıktan sonra hava almak için dışarı çıktım endişelendiğim için gelşnce tansiyonumu ölçtüm 12.2 7.6 çıktı sizce coraspinden mi kanadı bu gün kullanmakta tereddütleri var tecrübelerinizw ihtiyacım var