Meryem74 Önceki akşam dokuz gibi ara ara suyum geldi gece bir buçuk gibi hastaneye geldim sabaha kadar kontrol altindaydim sabah sekizde suni sancı verildi saat 11 re kadar ne sancı vardı nede bebek kanala indi acilmamda olmadı😔 Sonunda saat 15:10 sezaryene alindim ipidural anestezi aldım ama tansiyonum yükseldi nabzım düştü kötü oldum tekrar müdahale ettiler bayıttılar şu anda ikimizin de sağlık durumu iyi 👶 herşey yolunda bugün de taburcu olucaz inşallah 👶 darısı tüm hamislerin başına Allah kolaylık versin herkese Allah'a emanet olun canlar 💞
Hilkarzey Meryem74 canım gözün aydın zor mu geçti ameliyat ya bende olucam sezaryen böyle deyince korktum tansiyonun mı yükseldi o an da
Meryem74 Hilkarzey sağol canım herkes için bir olmaz benim normalde tansiyon biraz yüksek çıkıyordu o anda biraz daha yükseldi
Hilkarzey Meryem74 mide bulantısı oluyor diyorlar uyutuyorlarmış müdahale ediyorlarmış ama ben de panik atak var işte nasıl olur bilmem