Fatmadmr37 Damla_111 bebegin ömrünü kısaltır diye saçma bir hurafe var. Allahin verdiği ömrü saç kesme mi belirleyecek sanki. Suan ikinci gebeligim iki gebeligimde de saçımı kestirdim.
Mutlu_Bir_Anne3 Damla_111 Niye kesilmesin? Saç boyatılmaz kimyasaldan etkilenmemesi için ana saç kesilebilir. Hürafelere inanıp kendinizi daraltmayın 🌸
Fatmadmr37 Damla_111 benimde iki gebeligimde yaza denk geldi hızlı uzayan saçım var baş edemiyor insan hamileyken sıcakta. Benim hep eşim keser evde. Yani tabi inanıp inanmamak size kalmış ama bana tamamen saçmalık geliyor. Ben kestirdim o yüzden.
ozwoman Anasını bile ağlatırım, 8 9 haftalıkken kestirdim üşenmesem tekrar gidip kestiricem batıl inanç olduğunu görünce beni bir şey gıdıklıyor inat edip daha fazla o şeyi yapasım geliyor 😂😂
Pembe_bulut İlk hamileliğimde kesmiştim kendim ama bunda kesmemeye karar verdim neden bilmiyorum bayağı da uzadı daraldım iyice. 😂