_momandbaby dün ilk kez çatı muayenesi oldum. akşam üzeri bel kasık ve özel bölgemde ağrı başladı bugünde ara ara devam ediyor bu normal mi? nişan gelme su gelme vs yok. açılmamda yokmuş
Ftm2025 _momandbaby normal ama haftanızda ileri kendinizi kontrol edin sancı sok ve düzenli gelirse doktora gidin
Niiillloooyaaa _momandbaby cati muayenesi bu haftalarda dogumu tetikleyen bisey az da olsa tetikleme yapabiliyor hemen dogurursun demek dogru olmaz kendini gozlemlemelisin surekli
_momandbaby Niiillloooyaaa dediğiniz gibi izleyececğim kendimi insallah bi sıkıntı toktur özel bölgem sızlıyor resmen
Niiillloooyaaa _momandbaby cok da sizi yapan bi durum yok aslinda ben kendim cagiriyordum ebeleri gelin bi bakin daha scilmamis mi diye hissetmiyordum bile belkide sizin catiniz da biraz dar sa ondan da olabilir yada doktor biraz hunharca bakmis da olabilir
_momandbaby Ftm2025 Niiillloooyaaa valla belimde adet ağrısı var resmen anlam veremedim nedem böyle olduğuna dinlenince geciyor hareket halindeyken baya var
Niiillloooyaaa _momandbaby sen biraz daha izle kendini saati yaklasirsa dk lara duserse dogum sancin dir ama dinlenince geciyorsa sanci olmayada bilir cok arada birakiyor sancin bizi 😅
Sabahat17 _momandbaby bende 3 gün önce çatı muayenesi olmuştum 38+0 da canım çok acımıştı açılmam yok su nişan herhangi bir belirti de yok şuan muayeneden sonra 1 gün boyunca çok acı çekmistim bende şuan 38+3 haftadayiz kasıklarda ağrı var ama sancı gibi mi emin degilim