minismom betic evet suyuna dua okuyup 1 bardak icmen gerekiyo duaları internette yazıyo benim esim yapmıstı
minismom Kismail1 evet yatıs yapıldı esim asagıdaydı suya koydu dualarını okudu otun acılmasını bile beklemeden getirdi bi bardak bana dogum bitincede sudan cıkardı
minismom NoName_ ne bilim ben oyle arastırmıstım ictimde bi sorun olmadı 😀 ama icmek icin acılmasını beklemedim dualar bitince bi bardak getirdiler oyle ictim bende ise yaradı ya bilmiyorum artık yapanların cogundada yaramıs