37+5 haftalığım. Haftaya cumaya sezaryenim var ancak geçmek bilmeyen bir regli ağrısı gibi ağrım var. Belim kopuyor kasıklarım dolu dolu doktoruma yazdım 5-10 dk arayla gelen ağrıysa gel dedi ama bu ağrı geçmiyo uzun sürüyo ve midem çok bulanıyor. Bunu yaşayanlar varmı ? Geçmezse nst ye gideceğim büyük ihtimalle