Pygmalion 36 haftalık hamileyim, bebek hareket ederken bi iki kere çıt diye karından ses geldi. Bunu yaşayan var mı?
Pygmalion Sekerr_46 Ya daha once de geldi ses ama yanlis anladim heralde, ya da disardan duymusumdur dedim, ama bu sefer eminim uzanirken duydum direkt karnimdan geldi , cok degisik ya
Mry2020 Pygmalion bunu iki defa yaşadım o sesi çok net duydum ama doktora sormayı unutmuştum zaten doğum yaptım çok şükür
Ahsenmira Pygmalion eklem sesi olamaz bebek bir fanusun içinde gibi düşünün amniyon sıvısı var size değsiği yerlerden ses geliyordur
rabiayksll Bende 36 hastayım yaklaşık 10 gündür ara ara duyuyorum ilk anlam veremedim ne olduğunu ama bebek yapıyor heralde ve korkuyorum doktora sordum ilk defa sende duydum deyıp güldü bana 😅🤷♀️
Egesz Bendede 20. Haftalardan beri mevcut bu ses eklem sesi diye biliyorum kesinliği hala çözülememiş. Bencedr eklem sesi çünkü benim eklemlerimden de normalde çok çıt sesi gelir bazı ani hareketlerde dizlerimden özellikle o yüzden normal