Sudrun Kızlar c tesi ye kadar sancımi gelmezse hastaneye yatisim yapılacak korkuyorum 😔😔 kendi sancimla olsun istiyorum ama olmuyor hiçbir belirtir yok
aysenurersonmez Sudrun aynıyız benim de 39+5 ama doktor 12 gün içinde doğurmazsam yatışımı yapıcanı söyledi
Bsra77 Sudrun bende 39+2yim 10 gün içinde gelir gelmezse öyle olucak neden senin hemen alıyor sorun mu var ?
Hbsanneoluyo Sudrun iyide cnm senin günün zaten tam cumartesi günü doluyor bence günün dolduktan sonra Bi kaç gün daha bekle
Sudrun Bsra77 hayr canım bı sorun yok c tesi günü gel dedi yumuşama olmuşsa bı kaç gün daha sancıni bekleriz dedi rahîm de acilma yumuşama olmamışsa suni sancı vericem dedi kararsız kaldım napicam bilmiyorum
Sudrun Hbsanneoluyo bende öyle düşünüyorum canım doktorla konuşucam bakalım ne diyecek hayırlısı inşallah