Akıntı benim de oluyor 30+5 im bu sabah kalkınca oldu aynı sizdeki gibi kremsi bi akıntı ve etrafı da ıslaktı. Su gelmesi öyle olmuyormuş bildiğiniz su gibi ve kimi zaman sızıntı şeklinde kimi zaman da birden akıyormuş kokusuz renksiz oluyormuş. İnsan burda gördükçe tedirgin oluyor 🙄