Efbees Dünden beri aşırı yoğun ağrım var hiç Böylw olmamıştım kasıklarmda iğne batar gibi ağrı sağıma soluma dönemiyorum çok canım yanıyor bu sancı mı ?
Efbees Busranur_mnts 36 bitecek daha dün sezeryan için gün aldım doktordan çok yoruldum hastaneden acaba ondan mı ya
Aysakyld Bende de var o ya egzersizlere başladım çok fena oldu kasıklarım hep batıyordu yorulunca da fena oluyor bu haftalarda normal artık. Bende 37 haftalığım. Tüm karın kaşıklar ve bel ağrısı gelirse dinlenince geçmezse düzenli ise doğumdur