Merhaba arkadaşlar , canım pek sıkkın ve sanırım yazmak istediğim bir kaç şey var…
Ben 10 haftalık hamileyim. Ve eşim polis memuru. Yaklaşık 2 gün önce bir tartışmamız oldu. Nöbette olduğu bir gün tartıştık ve bana “ Sen nasıl biri oldun ? ” gibi cümleler kurdu… 2-3 saat sonra arayıp özür diledi.
Ve dün , biraz ağrım vardı. Bana masaj yapmasını istedim. Telefona daldı ve masaj yapmadı. Bende sinirlendim doğrusu. Mutfağa gittim. Yanına geldiğinde okey oynuyordu. Yaklaşınca bana “ telefonu bırakıp gelebildin şükür ” dedim. Oda bozuldu ve kardeşim gil yanımızda diye. “ Saçma salak iş yapıyorsun ne saçma şeylere takılmaya başladın ” gibi cümleler kurup odaya gitti kapıyı vurdu kapattı. Ve bende çok sinirlendim ağlamaktan bi hal oldum. Gece içeride koltukta uyudum. Dün gece bebeğimi rüyamda gördüm doğdunu , ona sarılıp ağladığımı… O yüzden sabah uyanınca onun için güçlü kalmam gerektiğini kendime söz verdim. Sabah kahvaltı hazırladım , kahvaltıya da gelmedi…
Hamileyken bana bunu yapması çok zoruma gidiyor. Boğazım kilitleniyor, gözlerim doluyor. Ama bebeğim için susuyorum sizce ne yapmalıyım? Şuan ondan nefret ediyorum. Evi başına yıkmak istiyorum ama bebeğime zarar gelir diye elim kolum bağlı….😞😞😞😞