sevdicek Duygu Hanımdan memnunum, acil bir durumda mesaj yazdığında dönüş yapıyor ilk başta arayarak ulaşmaya çalıştığım için ulaşamamıştım ama mesaja dönüyor🤗 ücreti 170 tl. Hafta sonu yoğun oluyor fakat ben iş çıkışı hafta içi gittiğimde çok az bekleyerek giriyorum. Evet onları da görüştüm, normal doğum olursa hafta sonu ya da gece olursa ücret karşılığı Duygu hanım doğuma gelen doktorlar arasındaymış bazı doktorlar ücret versen de gelmiyormuş. Eşleri doğuma almıyorlar, sancı odasına bir kadın alabiliyorsun ben annemin gelmesini istiyorum. Eşimin de doğuma girmesini isterdim ama duygusal olarak onun da dayanabileceğini sanmadığımız için sorun etmedik ☺️