Gokcebdy61 Merhaba arkadaşlar kızımın adı gökçe onun adını ben istemiştim tekrar hamileyim 35 haftalık eşim bunuda ben koyucam diyor ve Akça ismini koymak istiyor açıkçası ben bu isim hakkında birşey hissedemiyorum sizce nasıl bir isim
Onu_beklerken İlkni siz koyduysanız bu da eşi Gokcebdy61 ilkini siz koyduysanız ikinciyi eşiniz koyabilir bence.
Ipek321 Gokcebdy61 Bebeğe konulacak isim annenin içine sinmesi gerekir derler yoksa o isimden bebeğe şifa olmazmış. Çok inanırım buna tabi ki eşiniz de koyabilir bizde ortaklaşa koyduk ama önemli olan biz annelerin içine sinmesi. İsim her ne kadar güzel de olsa önemli olan sizin içinize sinmesi. Sağlıkla alın kucağınıza inşallah 💖🙏🏼