33 haftalık gebeyim son 2 gündür başımda zonklama çarpıntı geçmiyor normalde tansiyonum hep 8 / 10 falan çıkardı son 2 gündür 12 lerde geziyor kafamı hissetmiyorum beynim durmuş gibi mesela az önce telefon şifremi girdim doğru girmeme rağmen Alla alla bu muydu şifrem ya falan demeye başladım idrarda protein çıktı ama tolere edilebilir bir şey mi bilmiyorum doktorum bununla alakalı bir şey demedi şimdi yine doktora geldim belietilerimi söyleyeceğim ama acaba başka bir sorun mu var yoksa sıcaklardan mı böyle oluyor aşırı sıcak çünkü