İyi günler kızlar aklıma bir konu takıldı başına gelen var mı ben 22 haftalıkken detaylı ultrasona gittim doktorum bana plesanta parlaklık olduğunu söyledi ve bazı testler istedi parvovirus igm ara değer çıktı ve parvovirus igg pozitif çıktı bundan dolayı yeniden parvovirus igm ve parvovirus igg avidite testi istedi bebeğin gelişimi iyiydi bu ara da başına gelen var mı