minikmucizemm__ Sağlıkla kucağınıza alın🌸 iki isim zor değil mi? Ben de eskiden iki isim düşünüyordum sonra iki ismi olan arkadaşlarıma sordum hiç biri memnun değil, kız için bir de eş soyismi kendi soyismini de kullanmak isterse baya uzun oluyor. Tek olarak İnci çok güzel bir isim. Yine de sizin kararınız, ne isim seçerseniz hayırlı olsun sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻😊🌸