Aselminadlge Kızlar merhaba. 17 haftalık hamileyim. Kasık ve karnında ağrı sancı oluyor normal midir doktora gitmem gerekir mi ?
Sinem21 Aselminadlge 19. Haftadayım 2 haftadır bende de çok oluyorum söyleyince magnezyum verdi yeni kullanmaya başladım biraz hafifler umarım 🥰