Kızlar selam.
22+5 deyim. Bir kız bebişe hamileyim.
Bebeğimin hareketlerini 21. Haftamda hissetmeye başladım. Kızım kıpır kıpırdı maşallah ama yaklaşık 3 gündür biraz daha sakin daha az hareket ediyor gibi. Endişelenmeliyim , olur mu bu zamanlarda siz ne yaşadınız ?