ahsenimdeahsenim
Lütfen beni yanlış anlamayın ama anne karnı iki bebek için aslında pek uygun bir ortam değil. Yani şöyle ki doktorlar bile tek gebelikten yanadır her zaman. Sizin 3. Transfer olmuş ki iki embriyo transfer edilmiş. Boşverin böyle istekleri. Ne güzel hamile kalabilmişsiniz ya olmasaydı bu sefer de ??? Bir sürü tanıdığım var hala hamile kalamayan. Lütfen olanla yetinin ne olur beni de yanlış anlamayın.