Seelinimo Kızlar 31+5im. Erken doğum riskim var rahim kısalığım vardı 26mm ölçülmüştü. Kasılmalarım zaten oluyordu ama bugün Şimdi bel ağrım var karnım regl gibi ağrıyor. Doğum belirtisi mi bunlar tedirginim
Biranne_197 Seelinimo belden kasığa doğru vuran ve düzenli aralıklarla gelen sancı gerçek sancıdır yalancı sancı hareket ettiğinde pozisyon değiştirdiğinde sancı durur anca sabit kalıyor ve değişmiyorsa muhtemelen gerçek sancıdır ve hastaneye gitmen gerekir
Seelinimo Biranne_197 kasığa doğru değil karnıma vuruyor genel bi ağrı. Belim çok ağrıyor. biraz dik oturdum şimdi karnımın ağrısı geçti gibi ama belim yine ağrıyor kalçam yine ağrıyor
Biranne_197 Seelinimo herkesin belirtisi farklıdır seninki de doğumun başladığını gösteriyor olabilir hemen acile gitmen gerek bekleme bence