Arkadaşlar merhaba doktor hormonlar yüzünden doğum kontrol hapı verdi. Daha hiç başlamadım yeni başlayacagım. Adetin ilk günü bugün. 1-2-3 günlerde kullanabilirsin dedi. 2.gün içecegim. 21 günlük hap bitimi ayın başına denk geliyor ve biz tatil ayarladık. 7 günlük ara verdigimde ne zaman adetim gelir acaba. Kullananlar yardımcı olabilir mi?