_biranneadayi ne kadar rahatsız edici bir itham şeklinde konuşuyorsunuz ya ! kadın bir de size uyup terbiyesizce cevap vermemiş saygısından. Benim çocuğuma işlem yapmadılar diye de ek açıklama yapmış.
Neden kadar bu kadar acımasızca yorumlar yapılıyor anlamadım..
@Anneyimmmben Ayrıca bacım sende koy çocuğuna isim gözünü seveyim dfgjnhgjh zaten ortalık karışık. İçine en çok hangisi siniyorsa onu koy derim.