Kızlar kraft bana biraz ağır geldi kenyayı beğenmiştim ama ana kucağı çok dar çok da yer kaplıyor. Prego çok içime sinmişti aslında ama o da büyük sanki. Ama genel olarak beğendim. Prego kullananlar var mı??
Hangilerini önerirsiniz ve sizce travel mı kabin sistem mi yardımcı olun lütfenn yarın almayı düşünüyoruz artık